NetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Taşıma yapıyorsunuz vaz geçtiniz sanırım?
firmaya ait olan sunucuda vdsler mevcut . Onların taşıma işlemi mevcut. Ayrıca windows plesk panel'de olan web sitelerinin taşımaları mevcut.Teşekkürler