• 06-09-2012, 16:02:53
    #1
    Arkadaslar merhaba, ovh de barinan bir dedicated sunucumuz icin vmware lisansimiz bitmis, lisansi yenilememiz gerek cunku kullanimda kisitlamalar olustu fakat yeni bir sisteme gecmis sanirim vmware firmasi lisanslama konusunda. Yeni lisans nasil aliniyor bilgisi olan varmi? tesekkurler
  • 06-09-2012, 16:17:38
    #2
    DuggacONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar merhaba, ovh de barinan bir dedicated sunucumuz icin vmware lisansimiz bitmis, lisansi yenilememiz gerek cunku kullanimda kisitlamalar olustu fakat yeni bir sisteme gecmis sanirim vmware firmasi lisanslama konusunda. Yeni lisans nasil aliniyor bilgisi olan varmi? tesekkurler
    Ö.M. yolladım Onur bey
  • 06-09-2012, 16:21:28
    #3
    Bariscim cok tesekkurler. Hizir gibi yetistin vallahi. Cok saol.
  • 06-09-2012, 16:23:30
    #4
    DuggacONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bariscim cok tesekkurler. Hizir gibi yetistin vallahi. Cok saol.
    Rica ederim
  • 07-08-2013, 17:48:18
    #5
    konuyu hortlatmış olucam ama bu durumu nasıl çözdünüz?
  • 14-08-2013, 19:35:33
    #6
    Mendoza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu hortlatmış olucam ama bu durumu nasıl çözdünüz?
    vmware ücretsiz olarak üye oluyorsunuz esxi lisans istiyorsunuz sonra esxiye lisansı giriyor ve makineyi rebootluyor sorunu çözüyorsunuz