Vmware esxi 5 lisans sorunu?
5
●1.512
- 06-09-2012, 16:02:53Arkadaslar merhaba, ovh de barinan bir dedicated sunucumuz icin vmware lisansimiz bitmis, lisansi yenilememiz gerek cunku kullanimda kisitlamalar olustu fakat yeni bir sisteme gecmis sanirim vmware firmasi lisanslama konusunda. Yeni lisans nasil aliniyor bilgisi olan varmi? tesekkurler
- 06-09-2012, 16:17:38Ö.M. yolladım Onur beyDuggacONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2013, 19:35:33vmware ücretsiz olarak üye oluyorsunuz esxi lisans istiyorsunuz sonra esxiye lisansı giriyor ve makineyi rebootluyor sorunu çözüyorsunuzMendoza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle