Mendoza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu hortlatmış olucam ama bu durumu nasıl çözdünüz?
vmware ücretsiz olarak üye oluyorsunuz esxi lisans istiyorsunuz sonra esxiye lisansı giriyor ve makineyi rebootluyor sorunu çözüyorsunuz