DuggacONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar merhaba, ovh de barinan bir dedicated sunucumuz icin vmware lisansimiz bitmis, lisansi yenilememiz gerek cunku kullanimda kisitlamalar olustu fakat yeni bir sisteme gecmis sanirim vmware firmasi lisanslama konusunda. Yeni lisans nasil aliniyor bilgisi olan varmi? tesekkurler
Ö.M. yolladım Onur bey