SistemHost'u Kullanan varmı ?
46
●6.035
- 12-06-2007, 02:24:17ben ilk musterilerindenim ve acıldığından beri sistemhost la çalışıyorum. gayet mütevazi ve işini iyi yapan bir firmadır. ben asırı derecede severim ve guvenirim. Su an sistemlerinde 100 den fazla tasarladığım yada kendime ait sitem var ve gayet memnunum. ve her zaman sonuna kadar da öneririm.
- 05-10-2007, 18:23:32Üyeliği durdurulduArkadaşlar içimde kalmasın şu google olayının esasını anlatayım.
Tüm suçlusu benim o olayın

Şimdi nasıl oluyor diyeceksiniz anlatayım;
Bu arkadaşlar belirli aralıklarla DNS kayıtlarından otomatik olarak domain isimlerini alıp
referans olarak gösteriyorlar. Tabi benimde reseller'ım var onlardan. İşte bi ara şey deniyordum
şu evde DNS sunucusu kurup kayıtları onun üzerinden geçiyordum. Misal megaupload.com
gibi engellemeleri aşabiliyordum. Yani sunucunun tablosuna ekleyip ip adresini.
Her neyse bi ara google.com.tr ile ilgili bişiler denemiştim. İşte bi yere koymam gerekiyordu.
Bende gittim resellerdan hesabı açtım. Sonra yönlendirdim. Ama bilmiyodumki bunların
otomatik referansları olduğunu sonra fark ettim. Silmişler hesabı sorduğumda da referanslarda
gözüktüğünden dolayı demişlerdi
adamlar gayet masum.
Vede şunu ekleyeyim 1 yıldır onlarla çalışıyorum. Her sorunumda telefon açıyorum ve
kesin çözüme ulaşıyorum. Ki onca süre içinde yorum değil istek oldu bunlar.
Sunucuları çok güçlü vede çok güvenli. Şu anda da co-location almayı planlıyorum onlardan.
Şiddetle tavsiye ederim
- 05-10-2007, 19:36:2210 numara bir sirket , live destek hatları var telefonda her an ulasabiliyorsunuz , olacak sorunlardan dolayı sizi daha onceden haberdar ediyorlar , bir sorununuz varsa size çözüm buluyorlar alternatif olarak size fikirler veriyorlar , bircok firma ile calıstım halada çalışıyorum, sağlam 1.sinif sitelerimi, yada cok sorunlu musterilerimin sitelerini orada barındırıyorum, 2 senedir hiç problem yasamadım.
- 09-10-2007, 18:00:01şu an sistemhost ile çalışıyorum, gayet memnunum tüm hizmetleri ve güvenlikleri iyi... + yeni bir firewall kuruyorlar sunucularına o da güzel bir şey... yedekti falandı sorun olmuyor... isimtescilin kuramayıp bizim kurduğumuz yedeği, sistemhost yarım saat içinde sorunsuz kurdu... bu da benim için artı bir özellik... tavsiye ederim... en azında ddos yemez siteleriniz...
, gördügünüz gibi götürüsü getirisinden çok oluyo milletin gözü açık