• 11-06-2007, 23:53:16
    #28
    Misafir
    domainlerim orda
  • 12-06-2007, 01:16:10
    #29
    Üyeliği durduruldu
    bugün gene gittim domain almaya her gün gidiyorum iyi bir yerdir sistemhost
  • 12-06-2007, 01:32:33
    #30
    Sanırım 4 - 5 yıldır hosting işi yapıyorlar. 5 yıllık bi firmanın ona ihtiyacı olacagını düşünmüyorum , gördügünüz gibi götürüsü getirisinden çok oluyo milletin gözü açık
  • 12-06-2007, 02:21:33
    #31
    Üyeliği durduruldu
    SistemHostu Bende Kullanıyordum Bi Aralar Sonra Sildiler Hesabımı Bana Sorarsanız Kullanmayın , Bişeyden Çakmıyorlar . Hatta Sistemhost.com-net-org Domainlerini Çaldıydım Bi Ara Sonra Geri Aldılar , Ama Sistemhost.org Hala Bende
  • 12-06-2007, 02:24:17
    #32
    ben ilk musterilerindenim ve acıldığından beri sistemhost la çalışıyorum. gayet mütevazi ve işini iyi yapan bir firmadır. ben asırı derecede severim ve guvenirim. Su an sistemlerinde 100 den fazla tasarladığım yada kendime ait sitem var ve gayet memnunum. ve her zaman sonuna kadar da öneririm.
  • 05-10-2007, 18:23:32
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar içimde kalmasın şu google olayının esasını anlatayım.
    Tüm suçlusu benim o olayın
    Şimdi nasıl oluyor diyeceksiniz anlatayım;
    Bu arkadaşlar belirli aralıklarla DNS kayıtlarından otomatik olarak domain isimlerini alıp
    referans olarak gösteriyorlar. Tabi benimde reseller'ım var onlardan. İşte bi ara şey deniyordum
    şu evde DNS sunucusu kurup kayıtları onun üzerinden geçiyordum. Misal megaupload.com
    gibi engellemeleri aşabiliyordum. Yani sunucunun tablosuna ekleyip ip adresini.
    Her neyse bi ara google.com.tr ile ilgili bişiler denemiştim. İşte bi yere koymam gerekiyordu.
    Bende gittim resellerdan hesabı açtım. Sonra yönlendirdim. Ama bilmiyodumki bunların
    otomatik referansları olduğunu sonra fark ettim. Silmişler hesabı sorduğumda da referanslarda
    gözüktüğünden dolayı demişlerdi
    adamlar gayet masum.
    Vede şunu ekleyeyim 1 yıldır onlarla çalışıyorum. Her sorunumda telefon açıyorum ve
    kesin çözüme ulaşıyorum. Ki onca süre içinde yorum değil istek oldu bunlar.
    Sunucuları çok güçlü vede çok güvenli. Şu anda da co-location almayı planlıyorum onlardan.
    Şiddetle tavsiye ederim
  • 05-10-2007, 19:36:22
    #34
    10 numara bir sirket , live destek hatları var telefonda her an ulasabiliyorsunuz , olacak sorunlardan dolayı sizi daha onceden haberdar ediyorlar , bir sorununuz varsa size çözüm buluyorlar alternatif olarak size fikirler veriyorlar , bircok firma ile calıstım halada çalışıyorum, sağlam 1.sinif sitelerimi, yada cok sorunlu musterilerimin sitelerini orada barındırıyorum, 2 senedir hiç problem yasamadım.
  • 09-10-2007, 18:00:01
    #35
    şu an sistemhost ile çalışıyorum, gayet memnunum tüm hizmetleri ve güvenlikleri iyi... + yeni bir firewall kuruyorlar sunucularına o da güzel bir şey... yedekti falandı sorun olmuyor... isimtescilin kuramayıp bizim kurduğumuz yedeği, sistemhost yarım saat içinde sorunsuz kurdu... bu da benim için artı bir özellik... tavsiye ederim... en azında ddos yemez siteleriniz...
  • 04-01-2008, 21:23:29
    #36
    sistemhostu tavsıye edıyorsunuz bende bu yakınlarda bı host daha alıcam ztn farkılı 2 fırma ıle daha calısıyorum bu seferde sıstemhostu denıyecegım