ben ilk musterilerindenim ve acıldığından beri sistemhost la çalışıyorum. gayet mütevazi ve işini iyi yapan bir firmadır. ben asırı derecede severim ve guvenirim. Su an sistemlerinde 100 den fazla tasarladığım yada kendime ait sitem var ve gayet memnunum. ve her zaman sonuna kadar da öneririm.