• 05-01-2008, 00:48:48
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.yabanci.net/host/

    https://www.sistemhost.com/

    aradaki 7 farkı bulunuz
    http://www.yabanci.net/host/ birde www.beyazmelek.com yapmış esinlemesi biraz ayıp olmuş
  • 05-01-2008, 01:01:09
    #38
    bu parayla satılan awbs template'i benzer olması normaldir.

    edit: Pardon yanlış okuşumum
  • 05-01-2008, 03:25:45
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir sitemizin hosting ve domain hizmetini sitem hostingden alıyoruz Ağustos'dan beri.Hiç bir sorunumuz olmadı,hatta ilk başta web sitelerinden windows host yerine yanlışlıkla lınux host aldık,hemen telefon açtık ve 2 dakikada kalan miktarı ödemememiz üzerine hosting paketimizi windowsa cevirdiler.Tickektlara ise çok cabuk cevap veriyorlar,ben tavsiye ederim açıkcası bu şirketi....
  • 20-01-2008, 20:25:45
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SistemHost'tan Aralık ayında Yurtdışı bayi hosting aldım ucuz diye. Sağolsunlar pek fazla bi problem çıkmadı. Gün içinde 3-4 saat sunucu kesintileri. FTP' de sürekli problemler.
    Ama Yurtiçi serverlarında hiç problem yok. Yani Yurtiçi lokasyonlarından satın alabilirsiniz.
  • 30-01-2008, 13:11:55
    #41
    suan orayla çalısıyorum ama serverlerinde çok site taşıyorlar o yüzden kasmalar meydana gelebiliyor ama güvenilir şirket
  • 06-02-2008, 10:12:43
    #42
    Üyeliği durduruldu
    bende müşterisiyim(Linux hosting). son 1 aya kadar problemsizdi. ama 1 aydır problem var. bazen günde yarım saat kadar siteme hiç giremiyorum. problemi yazdım ilgileneceklerini söylediler. En son olarak dün(05/02/2008) gece 10 - 12 arası sitemle bağlantı kesildi. iptal ettirmek istiyorum şeklinde başvurdum. gelen cevap şu:

    2008-02-06 02:30 - SUPPORT DEPT - Ticket Closed
    Sunucu üzerindeki servisler aşırı ram kullanımı yapıyor ve işlemlerin yavaşlamasına sebebiyet veriyor. Sunucu üzerine ilave 2 gb ram takıldı fakat anormal derecede bazen artış oluyor. Sebebini araştırıyoruz rami kullanan servisler ayrıntılı biçimde görünmezler bu yüzden bizde sizin kadar sorun yaşıyoruz. Lütfen biraz anlayışlı olunuz... Kesintiden dolayı özür dileriz... En kısa zamanda sorunu tamamen çözeceğiz.

    Ne dersiniz arkadaşlar. cevap inandırıcımı. bana pek öyle gelmedi. okadar yükleniyorlarsa ram belleğe kısa süreli kilitlenmeler olur. uzun süreli olmaz
    siz ne dersiniz
  • 08-02-2008, 16:44:46
    #43
    Üyeliği durduruldu
    evet Ramden dolayı olabilir çünkü bizim sunucumuzdada olurdu ismini vermiyeyeim 4 tane forum vardı sunucumuzda barınan yaklaşık hepsininde 250000-400000 arasında üyeleri vardı günlük online sayısı desen 2000-6000 arası referans sitemiz olarak oraları gösteriyorduk ancak rami kilitlerdi ve 15 20 dakika panelden ve sitelerden cevap alamazdık onun için başka hosting firmalarına geçmelerini söyledik
  • 12-03-2008, 16:40:58
    #44
    Kendilerinden sunucu kiraladık ve gayet iyi.yaklaşık 1,5 senedir çalışıyoruz.Güvenilir bir firma
  • 17-12-2008, 14:15:59
    #45
    ya sitemleri, güvenlikleri çok iyi ancak şu bw fiyatlarını biraz düşürseler tam süper olucak baş edemiyorum valla