• 29-07-2009, 23:42:27
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Marine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasada çözemediğim arkadaşlar; ilkbakcom, pixaturk ve siz. İnşallah hayırlı olur vallahi.

    bizimi çözemediniz anlıyamadım ?
  • 30-07-2009, 01:10:30
    #20
    Üyeliği durduruldu
    FCservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizimi çözemediniz anlıyamadım ?
    Evet. Ortadaki firma ise fiber. Bir sana bir ilkbakcom 'a... Fiber hakkında pek olumlu yazılar yok r10 da. İnşallah sizde hayırlı olur.

    Tekrardan hayırlı olması dileklerimle...
  • 30-07-2009, 01:12:39
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Marine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Ortadaki firma ise fiber. Bir sana bir ilkbakcom 'a... Fiber hakkında pek olumlu yazılar yok r10 da. İnşallah sizde hayırlı olur.
    Tekrardan hayırlı olması dileklerimle...

    itraderlara ve https://www.r10.net/nasil-bilirsiniz/...ilirsiniz.html bu konuya bakarsan belki kafandaki şüpheleri kaldırabilirim ve forumu iyi incelemeni tavsiye ederim ....
  • 30-07-2009, 09:49:19
    #22
    hayırlı olsun sonu belliydi zaten.
  • 31-07-2009, 12:16:53
    #23
    Hayırlı uğurlu olsun hizmet alan hiçkimse madur duruma düşmesin herkes bu işten karlı çıksın temennilerimle
  • 31-07-2009, 13:04:46
    #24
    Mesela ben ayın 18 inden beri tatildeydim, belki sizin yeni aldığınız müşteriler içinde de 15-20 gün nete giremeyecek insanlar var, onları bu şekilde mağdur etmemeniz gerektiğini düşünüyorum. Hesaplarını dondurmanız doğru değil bence.
  • 31-07-2009, 13:13:00
    #25
    Üyeliği durduruldu
    yayını kesmek yerine ödemesi gelince yayını durdurursun onlar fibertelekoma giderler fiberde size yönlendirir bu kadar basit.
  • 01-08-2009, 04:43:18
    #26
    FCservers hayırlı olsun
  • 06-08-2009, 23:46:49
    #27
    İkiside aynı hizmet alamıyoruz. Soğuk su için.