Evet. Ortadaki firma ise fiber. Bir sana bir ilkbakcom 'a... Fiber hakkında pek olumlu yazılar yok r10 da. İnşallah sizde hayırlı olur.
Tekrardan hayırlı olması dileklerimle...
Mesela ben ayın 18 inden beri tatildeydim, belki sizin yeni aldığınız müşteriler içinde de 15-20 gün nete giremeyecek insanlar var, onları bu şekilde mağdur etmemeniz gerektiğini düşünüyorum. Hesaplarını dondurmanız doğru değil bence.