Marine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet. Ortadaki firma ise fiber. Bir sana bir ilkbakcom 'a... Fiber hakkında pek olumlu yazılar yok r10 da. İnşallah sizde hayırlı olur.
Tekrardan hayırlı olması dileklerimle...

itraderlara ve https://www.r10.net/nasil-bilirsiniz/...ilirsiniz.html bu konuya bakarsan belki kafandaki şüpheleri kaldırabilirim ve forumu iyi incelemeni tavsiye ederim ....