Evet. Ortadaki firma ise fiber. Bir sana bir ilkbakcom 'a... Fiber hakkında pek olumlu yazılar yok r10 da. İnşallah sizde hayırlı olur.
Tekrardan hayırlı olması dileklerimle...
itraderlara ve
https://www.r10.net/nasil-bilirsiniz/...ilirsiniz.html bu konuya bakarsan belki kafandaki şüpheleri kaldırabilirim ve forumu iyi incelemeni tavsiye ederim ....