FCservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizimi çözemediniz anlıyamadım ?
Evet. Ortadaki firma ise fiber. Bir sana bir ilkbakcom 'a... Fiber hakkında pek olumlu yazılar yok r10 da. İnşallah sizde hayırlı olur.

Tekrardan hayırlı olması dileklerimle...