Selam arkadaşlar,
cahilliğimi ve iyice araştırmamamı mazur görürseniz birşey soracağım.
benim sitem bir sunucuda duruyor. burada 7-8 tane sitem daha var. bir arkadaşında bir sitesi var ücretsiz duruyor.
Satış vb ile alakam yok yani.
Şimdi;
Genede faaliyet belgesi almamız gerekiyor mu?
Hadi tuttuk aldık diyelim, bu siteleri rapor mu edeceğiz düzenli olarak?
Bunun vergisi cartı curtu var mı? Kaça mal oluyor?
faaliyet belgesi konusu
14
●907
- 16-03-2009, 22:31:34Sen kendi sitelerini barındırıyorsan, almak zorunda değilsin.saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
için rahat olsun
Hosting satıcılarının alması gereken birşey bu belge. - 16-03-2009, 22:51:04almaya alırız da. ondan sonra yok barınan alan adları raporu yok şu rapory vs demesinlerdeAlexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2009, 23:10:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sadece ticari olarak bakmayın arkadaşlar eğer sunucu size ait ise ve bazı sitelere hosting sağlıyorsanız siz yer sağlayıcısınızdır ve faaliyet belgesi alma gerekliliği vardır. Nitekim YS listesine bakarsınız çoğu resmi kuruluş faaliyet belgesi almış. Bunların içerisinde Genel Kurmay Başkanlığı yer alıyor.
Eğer kendi siteleriniz ise ceza yemezsiniz diye düşünüyorum.
