• 16-03-2009, 14:42:56
    #1
    Platin üye
    Selam arkadaşlar,
    cahilliğimi ve iyice araştırmamamı mazur görürseniz birşey soracağım.

    benim sitem bir sunucuda duruyor. burada 7-8 tane sitem daha var. bir arkadaşında bir sitesi var ücretsiz duruyor.

    Satış vb ile alakam yok yani.


    Şimdi;
    Genede faaliyet belgesi almamız gerekiyor mu?
    Hadi tuttuk aldık diyelim, bu siteleri rapor mu edeceğiz düzenli olarak?
    Bunun vergisi cartı curtu var mı? Kaça mal oluyor?
  • 16-03-2009, 14:44:41
    #2
    Kendi sitelerin duruyorsa,almak zorunda değilsin.
  • 16-03-2009, 22:24:13
    #3
    Platin üye
    umarım öyledir.
    birde bununla uğraşmayız.
  • 16-03-2009, 22:31:34
    #4
    saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım öyledir.
    birde bununla uğraşmayız.
    Sen kendi sitelerini barındırıyorsan, almak zorunda değilsin.
    için rahat olsun

    Hosting satıcılarının alması gereken birşey bu belge.
  • 16-03-2009, 22:39:42
    #5
    Alman gerekmiyor, ama alacak olursan da zor birşey değil, önüne gelen alabiliyor.
  • 16-03-2009, 22:51:04
    #6
    Platin üye
    Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alman gerekmiyor, ama alacak olursan da zor birşey değil, önüne gelen alabiliyor.
    almaya alırız da. ondan sonra yok barınan alan adları raporu yok şu rapory vs demesinlerde
  • 16-03-2009, 23:07:04
    #7
    Ticari iş yapmıyorsan almana gerek yok.
  • 16-03-2009, 23:10:55
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sadece ticari olarak bakmayın arkadaşlar eğer sunucu size ait ise ve bazı sitelere hosting sağlıyorsanız siz yer sağlayıcısınızdır ve faaliyet belgesi alma gerekliliği vardır. Nitekim YS listesine bakarsınız çoğu resmi kuruluş faaliyet belgesi almış. Bunların içerisinde Genel Kurmay Başkanlığı yer alıyor.

    Eğer kendi siteleriniz ise ceza yemezsiniz diye düşünüyorum.
  • 16-03-2009, 23:14:45
    #9
    Platin üye
    peki faaliyet belgesi alanlar, bir kuruma rapor vs birşey veriyorlarmı