Selam arkadaşlar,
cahilliğimi ve iyice araştırmamamı mazur görürseniz birşey soracağım.

benim sitem bir sunucuda duruyor. burada 7-8 tane sitem daha var. bir arkadaşında bir sitesi var ücretsiz duruyor.

Satış vb ile alakam yok yani.


Şimdi;
Genede faaliyet belgesi almamız gerekiyor mu?
Hadi tuttuk aldık diyelim, bu siteleri rapor mu edeceğiz düzenli olarak?
Bunun vergisi cartı curtu var mı? Kaça mal oluyor?