Konu
faaliyet belgesi konusu
16-03-2009, 22:51:04
#6
saka
Platin üye
Alexis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alman gerekmiyor, ama alacak olursan da zor birşey değil, önüne gelen alabiliyor.
almaya alırız da. ondan sonra yok barınan alan adları raporu yok şu rapory vs demesinlerde