Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alman gerekmiyor, ama alacak olursan da zor birşey değil, önüne gelen alabiliyor.
almaya alırız da. ondan sonra yok barınan alan adları raporu yok şu rapory vs demesinlerde