• 06-04-2021, 20:21:13
    #19
    Dolar yüksek olmasa çokta pahalı değil gibi ama malum biz herşeye 10 katı veriyoruz.
  • 06-04-2021, 20:32:35
    #20
    CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    sınırsız lisans sahibiyim, şu an 6 aylık güncelleme açık ama yıllık güncelleme seçeneğini kaldırmışlar Acaba 6 aylık güncellemeyide kaldıracaklar mı?
    Komple kaldırıldı 6 ay falan kalmadı yani güncelleme ve destek hizmeti için yeni lisans sistemine geçmek zorunda bırakıldı owned lisansları.
  • 06-04-2021, 20:34:48
    #21
    Whmcs kullanan r10 üzerinde çoğu firma nulled diye biliyordum fiyatlar pek normal değil
  • 06-04-2021, 20:35:31
    #22
    50.000+ müşteri var ve aylık 1.000 USD veremiyorsanız bence hiç durmayın o yazılımı kullanmayı bırakın.
  • 06-04-2021, 20:38:36
    #23
    Yeni kurallar & sistem için en azından owned lisanslar için son kez tek seferlik güncelleme hakkı tanınmalıydı.
  • 06-04-2021, 20:48:33
    #24
    Kurumsal PLUS
    İşin parası kimseye koymaz lakin hiçbir ticari işte ben böyle bir zam görmedim (WHMCS Kullanmıyoruz bu arada.)

    25K müşterisi olan bir firma 29.90 USD öderken, şimdi 849.95 USD ödemeye mahkum edilmiş durumda.

    Mahkum diyorum çünkü alternatife geçmek de çetrefilli, uzun süren bir iş. Bu parayı WHMCS den başka yere geçene kadar en az birkaç ay alacak da..

    Yukardaki örnek üzerinden gidecek olursak hiçbir işte ben 28.43 kat zam görmedim. Siz böyle bir zam duydunuz veya gördünüz mü?

    Bu çatı şirket Oakley Capital stratejisidir. Hosting sektöründe Plesk, cPanel, WHMCS gibi pek çok lider yazılımı satın alıp bu şekilde afaki fiyatlarda zamlar yapmak sureti ile hayatını sürdüren bu şirket sonraki hedef olarak bence tüm alternatifleri de satın almak zam yapmak için durmadan yoluna devam edecek.

    Şirket olarak WHMCS kullanmıyoruz ama WHMCS yazılımlarını bizzat satıyoruz, tüm bunlara rağmen bunu çok rahat yazabiliyorum. Yaptıkları etik dışı ve adiliktir.

    Ama serbest piyasa sonuçta bir yaptırım olmuyor..
  • 06-04-2021, 20:50:33
    #25
    CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni kurallar & sistem için en azından owned lisanslar için son kez tek seferlik güncelleme hakkı tanınmalıydı.
    Bence owned lisanslar için bir işlem yapılmamalıydı, zaten bu lisanslar sınırlı kaç firma kullanabilecek ki?
  • 06-04-2021, 21:13:23
    #26
    Kurumsal PLUS
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50.000+ müşteri var ve aylık 1.000 USD veremiyorsanız bence hiç durmayın o yazılımı kullanmayı bırakın.
    Konu parayı verememek değil. Konu istenen paranın mantıksızlığı. 40USD’den 1000USD’ye artıyor ödeme ama yazılım aynı. Kaldı ki 1000USD dediğimiz rakam kdvsiyle 10.000tl civarı yapıyor günümüzde. Bu paralarla neden özel yazılım geliştirmek varken adamlara yedirelim? Tüm konu bundan ibaret. Yoksa nelere ne paralar ödemiyoruz ki 1000USD ödemeyelim. Ama konu bu değil.
  • 06-04-2021, 21:17:34
    #27
    DenizVARLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komple kaldırıldı 6 ay falan kalmadı yani güncelleme ve destek hizmeti için yeni lisans sistemine geçmek zorunda bırakıldı owned lisansları.
    sanırım bugüne özel olarak 6 ay daha uzattım