WHMCS de delirdi.
71
●6.699
- 06-04-2021, 20:32:35Komple kaldırıldı 6 ay falan kalmadı yaniCicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güncelleme ve destek hizmeti için yeni lisans sistemine geçmek zorunda bırakıldı owned lisansları.
- 06-04-2021, 20:35:3150.000+ müşteri var ve aylık 1.000 USD veremiyorsanız bence hiç durmayın o yazılımı kullanmayı bırakın.
- 06-04-2021, 20:48:33İşin parası kimseye koymaz lakin hiçbir ticari işte ben böyle bir zam görmedim (WHMCS Kullanmıyoruz bu arada.)
25K müşterisi olan bir firma 29.90 USD öderken, şimdi 849.95 USD ödemeye mahkum edilmiş durumda.
Mahkum diyorum çünkü alternatife geçmek de çetrefilli, uzun süren bir iş. Bu parayı WHMCS den başka yere geçene kadar en az birkaç ay alacak da..
Yukardaki örnek üzerinden gidecek olursak hiçbir işte ben 28.43 kat zam görmedim. Siz böyle bir zam duydunuz veya gördünüz mü?
Bu çatı şirket Oakley Capital stratejisidir. Hosting sektöründe Plesk, cPanel, WHMCS gibi pek çok lider yazılımı satın alıp bu şekilde afaki fiyatlarda zamlar yapmak sureti ile hayatını sürdüren bu şirket sonraki hedef olarak bence tüm alternatifleri de satın almak zam yapmak için durmadan yoluna devam edecek.
Şirket olarak WHMCS kullanmıyoruz ama WHMCS yazılımlarını bizzat satıyoruz, tüm bunlara rağmen bunu çok rahat yazabiliyorum. Yaptıkları etik dışı ve adiliktir.
Ama serbest piyasa sonuçta bir yaptırım olmuyor.. - 06-04-2021, 20:50:33Bence owned lisanslar için bir işlem yapılmamalıydı, zaten bu lisanslar sınırlı kaç firma kullanabilecek ki?CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2021, 21:13:23Konu parayı verememek değil. Konu istenen paranın mantıksızlığı. 40USDden 1000USDye artıyor ödeme ama yazılım aynı. Kaldı ki 1000USD dediğimiz rakam kdvsiyle 10.000tl civarı yapıyor günümüzde. Bu paralarla neden özel yazılım geliştirmek varken adamlara yedirelim? Tüm konu bundan ibaret. Yoksa nelere ne paralar ödemiyoruz ki 1000USD ödemeyelim. Ama konu bu değil.kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2021, 21:17:34

Acaba 6 aylık güncellemeyide kaldıracaklar mı?
güncelleme ve destek hizmeti için yeni lisans sistemine geçmek zorunda bırakıldı owned lisansları.


