50.000+ müşteri var ve aylık 1.000 USD veremiyorsanız bence hiç durmayın o yazılımı kullanmayı bırakın.
Konu parayı verememek değil. Konu istenen paranın mantıksızlığı. 40USDden 1000USDye artıyor ödeme ama yazılım aynı. Kaldı ki 1000USD dediğimiz rakam kdvsiyle 10.000tl civarı yapıyor günümüzde. Bu paralarla neden özel yazılım geliştirmek varken adamlara yedirelim? Tüm konu bundan ibaret. Yoksa nelere ne paralar ödemiyoruz ki 1000USD ödemeyelim. Ama konu bu değil.