CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni kurallar & sistem için en azından owned lisanslar için son kez tek seferlik güncelleme hakkı tanınmalıydı.
Bence owned lisanslar için bir işlem yapılmamalıydı, zaten bu lisanslar sınırlı kaç firma kullanabilecek ki?