Hostcini Neden Kapalı :s
27
●2.020
- 21-08-2008, 12:52:29
- 21-08-2008, 14:30:31getmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acımasız davranmıyoruz sadece eski kaliteyi istiyoruz ben 4 seneye yakındır hostcini ile çalışıyordum ancak geçtiğimiz 1 sene bayınca yaşadığım sıkıntıları hiçbir dc de yaşamadım alınan çalışanların ne kadar kaliteli olduğu ve müşteriyle nasıl konuşulacağını bilmesi konuşurken karşısındaki müşterilerininde insan olduğunu bilmesi ve ona göre konuşmaları gerekmezmi