Arkadaşlar çok acımasız davranıyorsunuz Hostcinine karşı..
Acımasız davranmıyoruz sadece eski kaliteyi istiyoruz ben 4 seneye yakındır hostcini ile çalışıyordum ancak geçtiğimiz 1 sene bayınca yaşadığım sıkıntıları hiçbir dc de yaşamadım alınan çalışanların ne kadar kaliteli olduğu ve müşteriyle nasıl konuşulacağını bilmesi konuşurken karşısındaki müşterilerininde insan olduğunu bilmesi ve ona göre konuşmaları gerekmezmi