• 21-08-2008, 11:50:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    eva4ever4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türktelekomdan kaynaklanıyormuş.
    Türktelekom Günah Keçisi Zaten..
  • 21-08-2008, 11:51:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    zuperboy92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türktelekom Günah Keçisi Zaten..
    walla en az 20 kez telefon ettik, sonunda açmaya nezaket gösterdiler telefonu.
    Türktelekomdan kaynaklıyor dediler. biraz tartıştık fln
  • 21-08-2008, 11:52:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    eva4ever4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türktelekomdan kaynaklanıyormuş.
    dün gece izmirde elektrik felan geldi gitti sanırım hatlarda ama Webhosting, alan adı, kiralık sunucu, co-location -- niobeweb.net açıyor tabiki hatlar farklı olabilirde sorun sadece hostcinine yönelik gibi duruyor hadi hayırlısı
  • 21-08-2008, 12:01:41
    #13
    Bu durumlarda dava açma söz konusu olabilirmi ?
  • 21-08-2008, 12:02:53
    #14
    ne davası arkadaşım azcık bekle. Sabah açıkdı son yarım saat içinde benımde gitti.
  • 21-08-2008, 12:07:54
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beyler gtechnics'de izmirde onlarda kapalı hatta başlık açtıydım az önce battı mi ? diye sanırsam harbiden telekom kaynaklı işin komik tarafı adamların ip'leri bile çözülemiyo
  • 21-08-2008, 12:18:10
    #16
    Uzakdan davulun sessi hoş gelir ya, hostcininde aynı durum söz konusu artık.

    Telefon edildiğinde bakılmıyorsa, o yere firma demeye gerek yok.Telefonlarada bozulsa güzel olacakmış!
  • 21-08-2008, 12:29:02
    #17
    edit.
  • 21-08-2008, 12:46:23
    #18
    sorun tamamen elemanlardan kaynaklanıo tıcketlere sacma sapan cevap vermeler bılgısı olmadan olan sorunu gormemezlıkten gelıp sorun yok gıbı davranmalar ortada bı sorun varsa ınsanlara anlatmak yerıne sorun yok gıbı musterıye tavır yapmalar bence kerem bey hostcınıne ya bılgılı elemanlar almalı yada kendı ılgılenmeli 3 tane reseller paketım var 2 senedır kullanıyorum bu seneye kadar hıc bır sorunumuz yoktu bu sene zaman sorunum olsa elemanlar cozum bulamyolar ve sorun yok gıbı tıcketı kapatılolar kerem bey ya bılgılı elemanlar alın yada bunlara bıseyler oğretın musterı ıle nasıl davranmayı öğrensınler müşteri herzamn haklıdır felsefesını bılsınler feryadımız kerem beye