beyler gtechnics'de izmirde onlarda kapalı hatta başlık açtıydım az önce battı mi ? diye sanırsam harbiden telekom kaynaklı işin komik tarafı adamların ip'leri bile çözülemiyo
sorun tamamen elemanlardan kaynaklanıo tıcketlere sacma sapan cevap vermeler bılgısı olmadan olan sorunu gormemezlıkten gelıp sorun yok gıbı davranmalar ortada bı sorun varsa ınsanlara anlatmak yerıne sorun yok gıbı musterıye tavır yapmalar bence kerem bey hostcınıne ya bılgılı elemanlar almalı yada kendı ılgılenmeli 3 tane reseller paketım var 2 senedır kullanıyorum bu seneye kadar hıc bır sorunumuz yoktu bu sene zaman sorunum olsa elemanlar cozum bulamyolar ve sorun yok gıbı tıcketı kapatılolar kerem bey ya bılgılı elemanlar alın yada bunlara bıseyler oğretın musterı ıle nasıl davranmayı öğrensınler müşteri herzamn haklıdır felsefesını bılsınler feryadımız kerem beye