Konu
Hostcini Neden Kapalı :s
21-08-2008, 12:18:10
#16
sanka
Uzakdan davulun sessi hoş gelir ya, hostcininde aynı durum söz konusu artık.
Telefon edildiğinde bakılmıyorsa, o yere firma demeye gerek yok.Telefonlarada bozulsa güzel olacakmış!