• 20-08-2008, 21:27:20
    #28
    Gecmis olsun. Umarim kisa surede atlatirsiniz.
  • 20-08-2008, 21:36:34
    #29
    Kurumsal Üye
    Geçmiş olsun Hasan.Çok zor bir durum
  • 21-08-2008, 11:04:02
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef üzülürek söylüyorum verileri kurtaramadık.Bazı hesaplar için açtıgımız Özel Vds Sunucu içerisinde bulunan yaklaşık 70-80 kadar web sitesinin 50 ye yakının yedeği mevcut fakat diğer kalanlara ulaşmak mümkün değil. Akşam disk probleminden sonra onarım için fsck yapıldı daha sonrasında ,EXT3-fs error in start_transaction: Journal has aborted böyle bir problemle karşılaştık .Bu işlem ortalama 13 saate yakın sürdü.Daha sonrasında ise kernel panic ile karşılaşıldı .Daha sonrasında ise tamamen disk ile bağlantımız kesildi.

    Verikaybı yaşattıgımız tüm arkadaşlardan defalarca kez özür dilemek,verileri geri getirmesede yapabilecegimiz birşey kalmadı maalesef.
    İlgili arkadaşlar hasan@adimhost.com adresiyle iletişime geçebilir.
    20 gün önce aldığım yedekler var şimdi neyapacak onlarımı kuralım sizde varmı yedek bekleyelimmi msnde yanıt alamadım bir yol gösterirseniz hocam?
  • 21-08-2008, 11:07:57
    #31
    Sana ve tüm müşterilerine büyük geçmiş olsun.
  • 21-08-2008, 11:52:01
    #32
    Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef üzülürek söylüyorum verileri kurtaramadık.Bazı hesaplar için açtıgımız Özel Vds Sunucu içerisinde bulunan yaklaşık 70-80 kadar web sitesinin 50 ye yakının yedeği mevcut fakat diğer kalanlara ulaşmak mümkün değil. Akşam disk probleminden sonra onarım için fsck yapıldı daha sonrasında ,EXT3-fs error in start_transaction: Journal has aborted böyle bir problemle karşılaştık .Bu işlem ortalama 13 saate yakın sürdü.Daha sonrasında ise kernel panic ile karşılaşıldı .Daha sonrasında ise tamamen disk ile bağlantımız kesildi.

    Verikaybı yaşattıgımız tüm arkadaşlardan defalarca kez özür dilemek,verileri geri getirmesede yapabilecegimiz birşey kalmadı maalesef.
    İlgili arkadaşlar hasan@adimhost.com adresiyle iletişime geçebilir.
    Babamdan zorla izin alarak yaptığım yatırımlar boşa gitti. Attırdığım postlar yaptırdığım seolar boşa gitti. Neyse sağlık olsun.
  • 21-08-2008, 12:10:16
    #33
    Gerçekten çok üzüldüm resellerde 15'den fazla site barınıyordu.Hiçbirinin yedeği mevcut değil
    MSN'de yok Hasan Bey , telefonla da ulaşıp rahatsız etmek istemedim. Hayırlısı bakalım...
    Düzenleme : Benim reseller Hostcininde bulunan sorun sebebiyle açılmıyormuş. Sitelerde sorun yok )
  • 21-08-2008, 12:11:18
    #34
    Geçmiş olsun Hasan.
  • 21-08-2008, 13:14:54
    #35
    Üyeliği durduruldu
    crackey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 gün önce aldığım yedekler var şimdi neyapacak onlarımı kuralım sizde varmı yedek bekleyelimmi msnde yanıt alamadım bir yol gösterirseniz hocam?
    Msn başında olmadıgından cevap veremedim hocam.Yedekleriniz mevcut kurulu olarak dns ve ip bilgilerinizi pm olarak gönderdim.

    MuTAs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamdan zorla izin alarak yaptığım yatırımlar boşa gitti. Attırdığım postlar yaptırdığım seolar boşa gitti. Neyse sağlık olsun.
    rizikos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok üzüldüm resellerde 15'den fazla site barınıyordu.Hiçbirinin yedeği mevcut değil
    MSN'de yok Hasan Bey , telefonla da ulaşıp rahatsız etmek istemedim. Hayırlısı bakalım...
    hasan@adimhost.com msn yoluyla veya 0554 608 25 22 telefon ile iletişime geçerseniz hesap bilgilerinize bakalım hocam sizlerinde.
  • 21-08-2008, 13:34:35
    #36
    Benim sorunum düzeldi Hostcininden kaynaklanıyormuş.Rahat bir nefes aldım.Sağolsun Hasan Bey bilgilendirdi.