crackey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 gün önce aldığım yedekler var şimdi neyapacak onlarımı kuralım sizde varmı yedek bekleyelimmi msnde yanıt alamadım bir yol gösterirseniz hocam?
Msn başında olmadıgından cevap veremedim hocam.Yedekleriniz mevcut kurulu olarak dns ve ip bilgilerinizi pm olarak gönderdim.

MuTAs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babamdan zorla izin alarak yaptığım yatırımlar boşa gitti. Attırdığım postlar yaptırdığım seolar boşa gitti. Neyse sağlık olsun.
rizikos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten çok üzüldüm resellerde 15'den fazla site barınıyordu.Hiçbirinin yedeği mevcut değil
MSN'de yok Hasan Bey , telefonla da ulaşıp rahatsız etmek istemedim. Hayırlısı bakalım...
hasan@adimhost.com msn yoluyla veya 0554 608 25 22 telefon ile iletişime geçerseniz hesap bilgilerinize bakalım hocam sizlerinde.