Gerçekten çok üzüldüm resellerde 15'den fazla site barınıyordu.Hiçbirinin yedeği mevcut değil

MSN'de yok Hasan Bey , telefonla da ulaşıp rahatsız etmek istemedim. Hayırlısı bakalım...
Düzenleme : Benim reseller Hostcininde bulunan sorun sebebiyle açılmıyormuş. Sitelerde sorun yok

)