Ke Bilişim Varmış
22
●3.031
- 02-08-2008, 17:43:35benimde aklımdan o geçiyor.mydanose89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki şimdi ben KE Bilişim diye vergi levhası falan alabilirmiyim - 02-08-2008, 18:36:52ben bu işe kendi adım ve soyadımla giriyorum. web işlerinde olan bi çok kişi biliyor beni, şu an itibariyle 198 tane itrade puanım var. Bu güne kadar hiç olumsuz işim olmadı olmayacakta. orda benim adım ve soyadım olduğu için gelen kişiler var.iletken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2008, 22:06:27
- 02-08-2008, 22:55:52reklam filminde de seni oynatırız tam olurDenizliHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
