@Kubilay
Size web geçmişinizden bahsetmenizi istemedim. Çalışmalarınıza ve emeğinize saygı duyuyuyorum. Sadece firma ismi için kurumsal bir isim tercih edilmesi gerektiginin kanısında olduğumu dile getirdim
İyi Çalışmalar.