Konu
Ke Bilişim Varmış
02-08-2008, 21:49:40
#15
iletken
@Kubilay
Size web geçmişinizden bahsetmenizi istemedim. Çalışmalarınıza ve emeğinize saygı duyuyuyorum. Sadece firma ismi için kurumsal bir isim tercih edilmesi gerektiginin kanısında olduğumu dile getirdim
İyi Çalışmalar.