@Kubilay
Size web geçmişinizden bahsetmenizi istemedim. Çalışmalarınıza ve emeğinize saygı duyuyuyorum. Sadece firma ismi için kurumsal bir isim tercih edilmesi gerektiginin kanısında olduğumu dile getirdim
İyi Çalışmalar.
tavsiye için çok teşekkür ediyorum

+1