• 29-09-2006, 12:29:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nixcon malum 29 eylüle kadar sipariş almıyordu ben iki hafta kadar önce önsipariş geçtim bi tane mail ile, tamamdır sisteme girildi dediler. Bu şekilde sipariş geçip sonuç alan varmı? İkincisi zaten nixconda sunucusu olup yorum yapabilecek arkadaşlar olursa diğerlerine de fikir vermiş olurlar. Sorun yaşayıp yaşamadıklarını öğrenmemiz iyi olur.Başlığı dc kavgasına dönüştürmezsek ne güzel olur.
    Siteleri (nixcon.com.tr) bende sürekli olarak ya açılmıyor yada çok geç açılıyor.
  • 29-09-2006, 12:42:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben celeron sipariş etmiştim
    2 hafta önce
    vazgeçtim..
    şu anki dual core'umuda kapattırmayı düşnüüyorum
  • 29-09-2006, 12:43:57
    #3
    sebep ne ki?
  • 29-09-2006, 12:50:18
    #4
    Onlarca mail attım, destek bölümlerindende mesaj attım kendilerine fakat bir kelime bile cevap vermediler. Bu nasıl hizmettir anlamadım.
  • 29-09-2006, 13:25:54
    #5
    O fiyatın hizmeti budur. Daha fazlasını beklemeyin.
  • 29-09-2006, 13:36:32
    #6
    troy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sebep ne ki?
    Yaklaşık 8-9 Gün önce 62.68.196.25 ip adresim dışarıdan erişime kapatıldı
    Hala kapalı ne hikmetse..
    26 no'lu ip'den ssh'a girip 25'e ping bile atabiliyorsunuz ama networkten dışarı çıkamıyor 25..
    İşin acı tarafı kapatılan ip malesef main ip idi.
    Sonra Cpanel lisansını 26'ya aldılar 3gün önce
    Ama ben bu aradaki zaman diliminde resmen kanser oldum
    Müşterilerime yedeklerini verene dek içim dışıma çıktı..
    https://www.r10.net/218831-post22.html
    Artık makineyi salladığım falanda yok çünkü 1 hafta bile kullanamadım
    ha bu arada şu anda 62.68.196.26'yada erişemiyorum makinede işlem yapmadığım halde aynı şekilde 27'yede 28'ede
    Amacım karalamak değildir beni bilen bilir, zamanında dc'lerinede gittim gördüm yalan değil çıktım burda dc'lerini gördüğümü söyledim övdüm vs.. ama aldığım hizmet budur


    Mailleşmeler

    Alıntı
    serdar bey
    62.68.196.25
    girilmiyor
    62.68.196.26
    giriliyor çok garip
    Alıntı
    Merhaba,

    196.25 sunucunuzda ekli durumda mı ?

    --
    Saygılarımla
    Serdar Yurtcan
    Müşteri Temsilcisi
    Nixcon A.Ş
    Alıntı
    Merhaba,

    SSH'dan giriş yaptığınız da 62.68.196.25 'i pingleyebiliyormusunuz local
    olarak ?
    Alıntı
    25'li olana hiç giriş yapamıyorum
    26'da ise

    root@sunucu [~]# ping 62.68.196.25
    PING 62.68.196.25 (62.68.196.25 ) 56(84) bytes of data.
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=0 ttl=64 time=0.039 ms
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=1 ttl=64 time=0.024 ms
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=2 ttl=64 time=0.026 ms
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=3 ttl=64 time=0.023 ms
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=4 ttl=64 time=0.023 ms
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=5 ttl=64 time=0.027 ms
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=6 ttl=64 time= 0.023 ms
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=7 ttl=64 time=0.023 ms
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=8 ttl=64 time=0.022 ms
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=9 ttl=64 time=0.023 ms
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=10 ttl=64 time=0.023 ms
    64 bytes from 62.68.196.25: icmp_seq=11 ttl=64 time= 0.027 ms

    --- 62.68.196.25 ping statistics ---
    12 packets transmitted, 12 received, 0% packet loss, time 10997ms
    rtt min/avg/max/mdev = 0.022/0.025/0.039/0.005 ms, pipe 2
    Maile daha sonra cevap gelmiyor..



    Daha sonra telefon konuşmasında hosting işini bıraktığımı anlatıyorum
    Ancak nedense yine ip açılmıyor
    3 Gün önce mail atıyorum neden açılmadı diye..

    Alıntı
    Merhaba Osman Bey,

    İptal edilecek dediğiniz için ben fazla üzerinde durmamıştım
    62.68.196.25 için, 26 ve diğer IP'lerden ulaşabildiğiniz için. Eğer hala
    ihtiyacınız var ise görüşeyim network 'dekiler ile.
    Halbuki müşteri yedeklerini vermem gerek bazı yerlere taşımam gerek.. Bu arada sitelerin aksamaması açık kalması gerekli.. neyse öyle olmadı yine müşterilere rezil olan ben oldum..

    ve son mail..

    Alıntı
    Serdar Yurtcan bana adlı alıcılara
    Diğer seçenekler 26 Eyl(3 gün önce)
    Merhaba,

    26'a eklettirdim cpanel lisansınızı.

    Cel. sunucuyuda yarın teslim alabilirsiniz. ( Sabahtan )

    --
    Saygılarımla
    Serdar Yurtcan
    Müşteri Temsilcisi
    Nixcon A.Ş
    Gariptir sabahtan alacağım sunucu falan yok hala ortada..
    Hazır olsa dün ödeme yaptınızmı diye arayanl şahıs makineniz hazır derdi..
    Neyse
    Acı bir tecrübe oldu benim için.
    Ucuz olması pinglerin düşük (atamadığımız pingler ! ) olması Nixcon'u tercih sebebim maalesef olmayacaktır..
    Artık Burada Çalışacağım 2 kişi vardır.. Sırf kendi sitelerimi host etmek için..
    Biri Hostticaret Maverick'tir Biride Hostsima Hakan Bey'dir
    İkiside az kahrımı çekmiyor
    Hostticaretten aldığım makine hala taş gibi AMD 2.8 Layered Kötüdür şudur budur diyenlere taş çıkartacak türden



    Munin :: overview

    Diğeride Almanyadaki Windows Sunucum Hostsima yardımcı oldular onun istatistiklerinide bi ara veririm

    Bi daha nixcon'mu allah korusun.. Sözde 2 gün önce teslim edilecek makinem ortalıklarda yok.. Ayın 9'unda ödemesini yaptığım sunucu 1 hafta 10gündür kapalı.. Aldığım hizmet budur
  • 29-09-2006, 13:50:06
    #7
    çok teşekkürler söylediklerin için..
  • 29-09-2006, 13:54:00
    #8
    Ha bu arada ns1.meltemhosting.com ns2.meltemhosting.com ' a girebiliyoruz diyenler çıkabilir
    Onların ip'lerinide Turuncuhost'a yönlendirdim
    Nixcon'da NS'im bile yok artık..
    Olan bana oldu tabi.. müşterilerime sevdiğim saydığım insanlara rezil oldum..
  • 29-09-2006, 15:19:07
    #9
    Misafir
    nixcon u karalamayın onlar dünya markası