Nixcon malum 29 eylüle kadar sipariş almıyordu ben iki hafta kadar önce önsipariş geçtim bi tane mail ile, tamamdır sisteme girildi dediler. Bu şekilde sipariş geçip sonuç alan varmı? İkincisi zaten nixconda sunucusu olup yorum yapabilecek arkadaşlar olursa diğerlerine de fikir vermiş olurlar. Sorun yaşayıp yaşamadıklarını öğrenmemiz iyi olur.Başlığı dc kavgasına dönüştürmezsek ne güzel olur.
Siteleri (nixcon.com.tr) bende sürekli olarak ya açılmıyor yada çok geç açılıyor.
Nixcon Sipariş .v.s
37
●3.284
- 29-09-2006, 12:50:18Onlarca mail attım, destek bölümlerindende mesaj attım kendilerine fakat bir kelime bile cevap vermediler. Bu nasıl hizmettir anlamadım.
- 29-09-2006, 13:36:32Yaklaşık 8-9 Gün önce 62.68.196.25 ip adresim dışarıdan erişime kapatıldıtroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala kapalı ne hikmetse..
26 no'lu ip'den ssh'a girip 25'e ping bile atabiliyorsunuz ama networkten dışarı çıkamıyor 25..
İşin acı tarafı kapatılan ip malesef main ip idi.
Sonra Cpanel lisansını 26'ya aldılar 3gün önce
Ama ben bu aradaki zaman diliminde resmen kanser oldum
Müşterilerime yedeklerini verene dek içim dışıma çıktı..
https://www.r10.net/218831-post22.html
Artık makineyi salladığım falanda yok çünkü 1 hafta bile kullanamadım
ha bu arada şu anda 62.68.196.26'yada erişemiyorum makinede işlem yapmadığım halde aynı şekilde 27'yede 28'ede
Amacım karalamak değildir beni bilen bilir, zamanında dc'lerinede gittim gördüm yalan değil çıktım burda dc'lerini gördüğümü söyledim övdüm vs.. ama aldığım hizmet budur
Mailleşmeler
AlıntıAlıntıAlıntıAlıntıMaile daha sonra cevap gelmiyor..Alıntı

Daha sonra telefon konuşmasında hosting işini bıraktığımı anlatıyorum
Ancak nedense yine ip açılmıyor
3 Gün önce mail atıyorum neden açılmadı diye..
Halbuki müşteri yedeklerini vermem gerek bazı yerlere taşımam gerek.. Bu arada sitelerin aksamaması açık kalması gerekli.. neyse öyle olmadı yine müşterilere rezil olan ben oldum..Alıntı
ve son mail..
Gariptir sabahtan alacağım sunucu falan yok hala ortada..Alıntı
Hazır olsa dün ödeme yaptınızmı diye arayanl şahıs makineniz hazır derdi..
Neyse
Acı bir tecrübe oldu benim için.
Ucuz olması pinglerin düşük (atamadığımız pingler ! ) olması Nixcon'u tercih sebebim maalesef olmayacaktır..
Artık Burada Çalışacağım 2 kişi vardır.. Sırf kendi sitelerimi host etmek için..
Biri Hostticaret Maverick'tir Biride Hostsima Hakan Bey'dir
İkiside az kahrımı çekmiyor
Hostticaretten aldığım makine hala taş gibi AMD 2.8 Layered Kötüdür şudur budur diyenlere taş çıkartacak türden

Munin :: overview
Diğeride Almanyadaki Windows Sunucum Hostsima yardımcı oldular onun istatistiklerinide bi ara veririm
Bi daha nixcon'mu allah korusun.. Sözde 2 gün önce teslim edilecek makinem ortalıklarda yok.. Ayın 9'unda ödemesini yaptığım sunucu 1 hafta 10gündür kapalı.. Aldığım hizmet budur




