Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nixcon malum 29 eylüle kadar sipariş almıyordu ben iki hafta kadar önce önsipariş geçtim bi tane mail ile, tamamdır sisteme girildi dediler. Bu şekilde sipariş geçip sonuç alan varmı? İkincisi zaten nixconda sunucusu olup yorum yapabilecek arkadaşlar olursa diğerlerine de fikir vermiş olurlar. Sorun yaşayıp yaşamadıklarını öğrenmemiz iyi olur.Başlığı dc kavgasına dönüştürmezsek ne güzel olur.
Siteleri (nixcon.com.tr) bende sürekli olarak ya açılmıyor yada çok geç açılıyor.