Tüm pazar telefona çıkan olmadı bugün sabah görüştüm bana pazar günü biz buradaydık nezaman aradınız demişti KAREL Santral var gün boyu 1 saat ara ile aradım dedim dökümünü yollayabilirim 8) sonra sunucular tekrar teslim edilmedi bana bakıyorum dediler sonra telefon kapandı halada kapalı....
İnşallah onlara güvenerek insanlara söz veriyoruz bizi mahcup duruma düşürmezler... Kimse buradan sunucu verileceyine inanmıyor
Size tavsiyem müşterinize satmak için nixcondan sunucu almayın, en düşük sunucularından alın 1-2 ay test edin.
3 ay kullandım, sonra ya müşterim olsaydı ve bu sorunları yaşasaydım sanırım ticaret hayatım başlamadan biterdi dedim.