• 29-09-2006, 15:26:13
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    amaç karalamak değilki bende
    ben aldığım hizmeti anlattım
  • 29-09-2006, 15:37:50
    #11
    hizmetini sevsinler 3 gün ben kapalı kaldıktan osmanda üzüldükten sonra...
  • 02-10-2006, 17:35:10
    #12
    Kurumsal PLUS
    Tüm pazar telefona çıkan olmadı bugün sabah görüştüm bana pazar günü biz buradaydık nezaman aradınız demişti KAREL Santral var gün boyu 1 saat ara ile aradım dedim dökümünü yollayabilirim 8) sonra sunucular tekrar teslim edilmedi bana bakıyorum dediler sonra telefon kapandı halada kapalı....

    İnşallah onlara güvenerek insanlara söz veriyoruz bizi mahcup duruma düşürmezler... Kimse buradan sunucu verileceyine inanmıyor
  • 02-10-2006, 18:40:01
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun bakkala gidin soğuk su alın. çok iyi olur
  • 02-10-2006, 18:44:45
    #14
    Kurumsal PLUS
    Ben bu Nixcon dan hala umutluyum işallah okadar süslü püslü sözler gerçektir sürekli telefonu açan 2 kişinin biri serdar dı sanırım

    4 ay dişimizi sıkacaz sonra gelsin Metro Ethernet 8) her 40 site için bir server açacam valla 8)
  • 05-10-2006, 15:18:44
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Netinternet Telekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm pazar telefona çıkan olmadı bugün sabah görüştüm bana pazar günü biz buradaydık nezaman aradınız demişti KAREL Santral var gün boyu 1 saat ara ile aradım dedim dökümünü yollayabilirim 8) sonra sunucular tekrar teslim edilmedi bana bakıyorum dediler sonra telefon kapandı halada kapalı....

    İnşallah onlara güvenerek insanlara söz veriyoruz bizi mahcup duruma düşürmezler... Kimse buradan sunucu verileceyine inanmıyor
    Size tavsiyem müşterinize satmak için nixcondan sunucu almayın, en düşük sunucularından alın 1-2 ay test edin.

    3 ay kullandım, sonra ya müşterim olsaydı ve bu sorunları yaşasaydım sanırım ticaret hayatım başlamadan biterdi dedim.
  • 05-10-2006, 15:19:24
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Netinternet Telekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu Nixcon dan hala umutluyum işallah okadar süslü püslü sözler gerçektir sürekli telefonu açan 2 kişinin biri serdar dı sanırım

    4 ay dişimizi sıkacaz sonra gelsin Metro Ethernet 8) her 40 site için bir server açacam valla 8)
    teknik destek, satış hepsine serdar bey bakar
  • 05-10-2006, 15:21:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    süperman mi serdar bey
  • 05-10-2006, 15:22:31
    #18
    Kurumsal PLUS
    Network sorunu olmadıkca biz sorun yaşamayız... ama sanmam okadar ciddi anlamlarda network sorunları çıksın...