Anket Yeni web sitemizi nasıl buldunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 24
Yeni web sitemizi nasıl buldunuz ?
kötü
%62,50 (15 Oy)
iyi
%25,00 (6 Oy)
çok iyi
%12,50 (3 Oy)
  • 27-11-2018, 13:08:30
    #10
    Paylasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Şimdi eski halini bilmiyorum açıkçası ankette yeni konulardan denk geldi.
    Öncelikle türkiyede satış yapıyorsunuz fakat site tamamen ingilizce ve tek bir sayfadan oluşuyor. Login ve signup vs butonlar çalışmıyor. Paket sipariş edilmiyor. İlgili fiyatlar TL ama site ingilizce. Garip bir yenilikle karşılaştım.
    Arkadaşa katılıyorum. Site fazla aşağıya doğru uzuyor ve çok fazla gereksiz boşluklar var hocam. Daha kısa alanda yaptığınız hizmetleri daha kaliteli anlatabileceğiniz bir tasarıma geçmeniz daha faydalı olacaktır diye düşünüyorum. Bir de Render Sunucu deyince Renderfarm hizmeti algısı oluştu hemen bende. Fakat render farm hizmeti göremedim fiyatlarda. Sanırım sadece GPU Render şeklinde hizmet sağlıyorsunuz. Bunun yanında kullandığınız ve hizmetini sunabileceğiniz lisanslı pluginleri de belirtmenizde fayda var. En başta mutlaka Türkçe olmalı herşey. İngilizce için bir buton ile aynı sayfadan yeniden yazabilirsiniz.
  • 17-02-2019, 22:02:35
    #11
    Netwebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran Kartlı(GPU) sunucu satışı da yapmaktayız ve bu sayfa sadece tek bir ürün için tasarlandı.Hosting satışı yaptığımız websitemiz bu değil ki .
    dell r610 stokta mevcut mu? lisans maliyeti ile birlikte sayfanızdan ne kadar tercihte bulunduysam error mesajı verdi
  • 17-02-2019, 22:29:12
    #12
    Yani kusura bakmayın ama hiç güzel değil
  • 17-02-2019, 22:56:19
    #13
    guttsay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dell r610 stokta mevcut mu? lisans maliyeti ile birlikte sayfanızdan ne kadar tercihte bulunduysam error mesajı verdi

    Mesaj kutunuz dolu mesaj gönderemedim.Skype eklerseniz görüşelim. Skype : netwebo



    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani kusura bakmayın ama hiç güzel değil


    Neden kusura bakalım.Beğenmeyebilirsiniz.
  • 17-02-2019, 23:05:17
    #14
    Netwebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj kutunuz dolu mesaj gönderemedim.Skype eklerseniz görüşelim. Skype : netwebo







    Neden kusura bakalım.Beğenmeyebilirsiniz.
    ekledim
  • 18-02-2019, 13:19:25
    #15
    kusura bakmayın hocam bir emek var ama site gerçekten çok kötü. 1 çok ağır açılıyor. 2 renkler tam bir facia. Ürünler en aşağıda bellik ki pagescrool oranını arttırmak istemişsiniz ama ürünlerin özellikleri karınca duası gibi
  • 18-02-2019, 13:31:06
    #16
    mmyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kusura bakmayın hocam bir emek var ama site gerçekten çok kötü. 1 çok ağır açılıyor. 2 renkler tam bir facia. Ürünler en aşağıda bellik ki pagescrool oranını arttırmak istemişsiniz ama ürünlerin özellikleri karınca duası gibi

    Görüşlerinize saygı duyuyorum.Teşekkürler.