mmyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kusura bakmayın hocam bir emek var ama site gerçekten çok kötü. 1 çok ağır açılıyor. 2 renkler tam bir facia. Ürünler en aşağıda bellik ki pagescrool oranını arttırmak istemişsiniz ama ürünlerin özellikleri karınca duası gibi

Görüşlerinize saygı duyuyorum.Teşekkürler.