Paylasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Şimdi eski halini bilmiyorum açıkçası ankette yeni konulardan denk geldi.
Öncelikle türkiyede satış yapıyorsunuz fakat site tamamen ingilizce ve tek bir sayfadan oluşuyor. Login ve signup vs butonlar çalışmıyor. Paket sipariş edilmiyor. İlgili fiyatlar TL ama site ingilizce. Garip bir yenilikle karşılaştım.
Arkadaşa katılıyorum. Site fazla aşağıya doğru uzuyor ve çok fazla gereksiz boşluklar var hocam. Daha kısa alanda yaptığınız hizmetleri daha kaliteli anlatabileceğiniz bir tasarıma geçmeniz daha faydalı olacaktır diye düşünüyorum. Bir de Render Sunucu deyince Renderfarm hizmeti algısı oluştu hemen bende. Fakat render farm hizmeti göremedim fiyatlarda. Sanırım sadece GPU Render şeklinde hizmet sağlıyorsunuz. Bunun yanında kullandığınız ve hizmetini sunabileceğiniz lisanslı pluginleri de belirtmenizde fayda var. En başta mutlaka Türkçe olmalı herşey. İngilizce için bir buton ile aynı sayfadan yeniden yazabilirsiniz.