• 09-06-2008, 15:41:42
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Speedlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler serkan ayrıca 3-4 ay sonra beta ların testi için uygulamayı demo yayınına sokmayı düşünüyoruz bu kısımda sizlere çok ihtiyacım olacak
    Eğer vaktim olursa seve seve test edebilirim
  • 09-06-2008, 16:18:18
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler, çok güzel olacağa benziyor.
  • 09-06-2008, 16:25:55
    #21
    Sevindirici bi haber olmuş başarılar diliyorum bir iki girişim olmuştu bu şekilde pek başarılı olmamıştı umarım proje hedefine ulaşır ve destek görür
  • 09-06-2008, 16:44:24
    #22
    Herzaman yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyarım Erinç.

    Söylemen ve bana ulaşman yeter

    Hatta bu akşam gel bir kahve ısmarlayayım sana Mecidiyeköy - Starbucks' ta

    Hexca' dan arkadaşlarda gelecek

    Tekrar hayırlı olması dileklerimle.

    Saygılar.

    Speedlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler serkan ayrıca 3-4 ay sonra beta ların testi için uygulamayı demo yayınına sokmayı düşünüyoruz bu kısımda sizlere çok ihtiyacım olacak
  • 09-06-2008, 16:50:09
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Serqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herzaman yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyarım Erinç.

    Söylemen ve bana ulaşman yeter

    Hatta bu akşam gel bir kahve ısmarlayayım sana Mecidiyeköy - Starbucks' ta

    Hexca' dan arkadaşlarda gelecek

    Tekrar hayırlı olması dileklerimle.

    Saygılar.
    Selamımı söylersin Yusuf ile Hayri'ye.
  • 09-06-2008, 17:53:49
    #24
    Serqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herzaman yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyarım Erinç.

    Söylemen ve bana ulaşman yeter

    Hatta bu akşam gel bir kahve ısmarlayayım sana Mecidiyeköy - Starbucks' ta

    Hexca' dan arkadaşlarda gelecek

    Tekrar hayırlı olması dileklerimle.

    Saygılar.
    Teklifin için teşekkürler ama vaktim olduğu bir zaman ayarlarız.
  • 09-06-2008, 18:33:33
    #25


    tamam ben herzaman ısmarlamaya hazırım.

    Canım kahve çekti yada acıktım demen yeterlidir.

    Görüşmek üzere.
  • 10-06-2008, 03:34:54
    #26
    muhteşem ne denilebilirki başka başarılar dilerim...

    ayrıca bu başarıları türkler yapsında ne olursa olsun...

    selametle....
  • 10-06-2008, 11:16:24
    #27
    Serqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herzaman yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyarım Erinç.
    Söylemen ve bana ulaşman yeter
    Hatta bu akşam gel bir kahve ısmarlayayım sana Mecidiyeköy - Starbucks' ta
    Hexca' dan arkadaşlarda gelecek
    Tekrar hayırlı olması dileklerimle.
    Saygılar.
    E ben bu mesajı daha yeni görüyorum, oldu mu şimdi?