• 09-06-2008, 02:13:41
    #10
    Henuz mimariyi dusunmedik katmansal mimari olabilir belki uygulama web servislerinde kullanılabilir su anda sql 2005 mi kullanalım kendi db servisinimi yazalm diyedusunuyoruz ondan snra veritabanı tasarmı var ama bol bol linq kullanacagmı biliyorum kolayıma geliyor :P
  • 09-06-2008, 02:17:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Speedlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henuz mimariyi dusunmedik katmansal mimari olabilir belki uygulama web servislerinde kullanılabilir su anda sql 2005 mi kullanalım kendi db servisinimi yazalm diyedusunuyoruz ondan snra veritabanı tasarmı var ama bol bol linq kullanacagmı biliyorum kolayıma geliyor :P
    Linq zaten süper birşey ya Ben projeyi görünce şöyle bir hayal kurdum gerektiğinde mobil ortamdan ve/veya başka bir bilgisayardan sistemi kısıtlı bile olsa şöyle bir kontrol etme falan olayı aklıma geldi
  • 09-06-2008, 02:23:45
    #12
    Dedgm gibi gsm sirketi ile alasrsak tek kullanımlık key uretip sms ile gonderip sisteme erisim sglana bilnr softlayerdaki mobile paneli ornek alabiliriz bu arada cmleleri ksaltarak yazıyrm cep telfnmdan takip edyrm frmu
  • 09-06-2008, 08:54:17
    #13
    Çok güzel bir çalışma . Allah yolunuzu açık etsin.
  • 09-06-2008, 09:01:40
    #14
    Erinç güzel proje.Güzel çalışma.Elimden gelen her türlü desteği esirgemem.Başarılar
  • 09-06-2008, 09:09:49
    #15
    Tebrik ederim, güzel bir proje, başarılar.
  • 09-06-2008, 11:33:03
    #16
    Teşekkür ederim hepinize.
  • 09-06-2008, 11:41:22
    #17
    Şimdiden hayırlı olsun Erinç.

    Kolay gelsin.
  • 09-06-2008, 15:24:05
    #18
    Teşekkürler serkan ayrıca 3-4 ay sonra beta ların testi için uygulamayı demo yayınına sokmayı düşünüyoruz bu kısımda sizlere çok ihtiyacım olacak