Serqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herzaman yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyarım Erinç.
Söylemen ve bana ulaşman yeter
Hatta bu akşam gel bir kahve ısmarlayayım sana Mecidiyeköy - Starbucks' ta
Hexca' dan arkadaşlarda gelecek
Tekrar hayırlı olması dileklerimle.
Saygılar.
E ben bu mesajı daha yeni görüyorum, oldu mu şimdi?