• 12-09-2005, 13:36:02
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    walla yazı benim çok hoşuma gitti güzel düşünülmüş ve güzel hazırlanmış.. tebrikler..
  • 12-09-2005, 14:47:42
    #11
    Bence de güzel yazı. Reklam niyetiyle yazılmadığı da açık. Ki reklam bile olsa reklam bir hosting yardım sitesinin reklamı. Bir şeyi bizim veya birçok kişinin biliyor olması o bilginin değerini düşürür mü? saygılar..
  • 12-09-2005, 15:07:25
    #12
    Bencede yerinde bir yazı.İşini doğru yapanlara laf atacağımıza işimize baksak daha iyi olur.
  • 12-09-2005, 15:08:57
    #13
    Misafir
    bu adamın reklama ihtiyacı yokki..
  • 12-09-2005, 15:10:24
    #14
    Misafir
    Türk halkı işte
  • 12-09-2005, 15:18:15
    #15
    Broker adlı üyeden alıntı:
    Türk halkı işte
    Utanıyor musun ?
  • 12-09-2005, 15:22:44
    #16
    Misafir
    ille kavga edeceksin ha, saygı duydum
  • 12-09-2005, 15:22:45
    #17
    Broker adlı üyeden alıntı:
    Türk halkı işte
    Türk halkına neden laf ediyorsun arkadaşım. Muhtemelen sen de bir Türksün ve kendi milletinden utanıyorsun. Yazık !
  • 12-09-2005, 15:23:56
    #18
    Misafir
    Osiris adlı üyeden alıntı:
    Türk halkına neden laf ediyorsun arkadaşım. Muhtemelen sen de bir Türksün ve kendi milletinden utanıyorsun. Yazık !
    utandığımı nerden çıkardın? ne kadar komplekslisin sen öyle, en basit bir lafı bile neye yoruyorsun, ayrıca Türklerin bir özelliği haklı haksız olduğuna bakmadan zor durumda olanı haklı gösterme çabasıdır, power hariç hepinizde bunu sezinledim.