• 05-06-2014, 00:22:39
    #10
    Viquality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gölbaşı'na bayağı mesafe var üşeniyorum birazda sabretmek tek çare.
    Bilgi aldığınız zaman buradan belirtir misiniz?
    ben aydınlıkevlerden gidiyorum mesafe cok uzun degil tabikide eger olumlu bir gelişme aldıgım zaman r10 konu açıp bildirecem bu işi en ayrıntılı takip edenlerden biriyim
  • 05-06-2014, 00:23:34
    #11
    ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aydınlıkevlerden gidiyorum mesafe cok uzun degil tabikide eger olumlu bir gelişme aldıgım zaman r10 konu açıp bildirecem bu işi en ayrıntılı takip edenlerden biriyim
    Tesekkürler hocam
    Bende bimere 2. bildirimi açtım bakalım
  • 05-06-2014, 00:24:31
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aydınlıkevlerden gidiyorum mesafe cok uzun degil tabikide eger olumlu bir gelişme aldıgım zaman r10 konu açıp bildirecem bu işi en ayrıntılı takip edenlerden biriyim
    Bu takip olayı artık meslek haline geldi.
  • 05-06-2014, 00:24:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bizde bekliyoruz şu aralar @ByteDC dostumun dediği gibi TIB tatilde gibi birşey. Üstad şuanda bizimde proje var onun için farklı bir firma için belge gerekli ben yarın Ankaraya gideyim o zaman? iş başa düştü desene
  • 05-06-2014, 00:27:08
    #14
    neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde bekliyoruz şu aralar @ByteDC dostumun dediği gibi TIB tatilde gibi birşey. Üstad şuanda bizimde proje var onun için farklı bir firma için belge gerekli ben yarın Ankaraya gideyim o zaman? iş başa düştü desene
    en makulu o olacaktır çünkü bunun dısında gelen e-postalar,dilekçeler arşive alınıyor hiç okunmadan işleme konmadan. yani boşuna kendinizi yormuş oluyorsunuz. yüz yüze derdinizi en kısa sürede hallede bilirsiniz. hocam
  • 05-06-2014, 00:28:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en makulu o olacaktır çünkü bunun dısında gelen e-postalar,dilekçeler arşive alınıyor hiç okunmadan işleme konmadan. yani boşuna kendinizi yormuş oluyorsunuz. yüz yüze derdinizi en kısa sürede hallede bilirsiniz. hocam
    bakalım ne olacak bir arayalım yarın olmazsa basar gideriz ne yapalım
  • 05-06-2014, 00:30:10
    #16
    neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakalım ne olacak bir arayalım yarın olmazsa basar gideriz ne yapalım
    Antepden biraz uzak olmasın hocam tabi aramakta fayda var fakat telefona bazen güvenlik çıkıyor bazen temizlikçi ortam karısık yani yolunuz uzaksa vekalet verip ankaradaki bir yakınızla bu işi çöze bilirsiniz.
  • 05-06-2014, 00:30:36
    #17
    neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakalım ne olacak bir arayalım yarın olmazsa basar gideriz ne yapalım
    Yakında böyle olacak tib önü Bekleyenler (temsili)
  • 05-06-2014, 00:36:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antepden biraz uzak olmasın hocam tabi aramakta fayda var fakat telefona bazen güvenlik çıkıyor bazen temizlikçi ortam karısık yani yolunuz uzaksa vekalet verip ankaradaki bir yakınızla bu işi çöze bilirsiniz.
    Sorunda orada zaten Ankarada tanıdık yok mecburen gideceğiz.

    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında böyle olacak tib önü Bekleyenler (temsili)
    Ben gidince böyle bir kalabalıkla karşılaşabilirim bence