Viquality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gölbaşı'na bayağı mesafe var üşeniyorum birazda sabretmek tek çare.
Bilgi aldığınız zaman buradan belirtir misiniz?
ben aydınlıkevlerden gidiyorum mesafe cok uzun degil tabikide eger olumlu bir gelişme aldıgım zaman r10 konu açıp bildirecem bu işi en ayrıntılı takip edenlerden biriyim