Viquality adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mesafe cok uzun degil tabikide eger olumlu bir gelişme aldıgım zaman r10 konu açıp bildirecem bu işi en ayrıntılı takip edenlerden biriyim
21
●1.277
mesafe cok uzun degil tabikide eger olumlu bir gelişme aldıgım zaman r10 konu açıp bildirecem bu işi en ayrıntılı takip edenlerden biriyim
tabi aramakta fayda var fakat telefona bazen güvenlik çıkıyor bazen temizlikçi ortam karısık yani
yolunuz uzaksa vekalet verip ankaradaki bir yakınızla bu işi çöze bilirsiniz.
mecburen gideceğiz.