ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en makulu o olacaktır çünkü bunun dısında gelen e-postalar,dilekçeler arşive alınıyor hiç okunmadan işleme konmadan. yani boşuna kendinizi yormuş oluyorsunuz. yüz yüze derdinizi en kısa sürede hallede bilirsiniz. hocam
bakalım ne olacak bir arayalım yarın olmazsa basar gideriz ne yapalım