ByteDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben aydınlıkevlerden gidiyorum mesafe cok uzun degil tabikide eger olumlu bir gelişme aldıgım zaman r10 konu açıp bildirecem bu işi en ayrıntılı takip edenlerden biriyim
Bu takip olayı artık meslek haline geldi.