• 15-07-2006, 15:29:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    NiobeWeb'i nasıl bilirsiniz arkadaşlar,genel bir bilgi verebilirmisiniz.?
  • 15-07-2006, 23:38:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    niobeweb kullanacagina kriweb yada karegen kullanmani tavsiye ederim
  • 15-07-2006, 23:52:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    iyinet forumdan bedavalar-net in bedavalar.net domaini oradaydi ve niobeweb domaini caldirmisti suan davaliklar.
  • 16-07-2006, 00:43:32
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    niobeweb ile 2004 yılında domain+host almıştım..
    KAlite olarak onlardan daha iyi çalışan bir firma ne gördüm ne biliyorum.

    Herhangi bir problemde cep telefonundan arayıp bilgilendiriyorlar.
    Teknik destek leri gayet iyi.
    Uzun yıllardır sektörde olduklarınıda göz önüne alırsak bence çalışmak için başka yer arama derim.pişman olmazsın
    niobeweb ve elmahost lider kuruluşlar bence.
  • 16-07-2006, 03:39:25
    #5
    diyorsun ama zamanında iyidiler..

    bende de bayilik paketi vardı ama son 5 ayda felç olmuştu..
    şu aralar düzelmeye ihtiyaçları var..
  • 16-07-2006, 04:43:47
    #6
    Bencede özellikle niobeweb kaybettiği eski karizmasını kazanamazsa eriyip gidecek.
  • 16-07-2006, 08:37:53
    #7
    Kötü degil ama eskisi kadar iyi degil. Müşteri sayıları arttıkça, sorunlar arttı ve sorun çözümlerinin müşteriye dönüşü uzadı.
  • 16-07-2006, 12:01:33
    #8
    dun BYTE dergisi aldım reklamları vardı 2sayfa
  • 17-07-2006, 13:32:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı:
    Kötü degil ama eskisi kadar iyi degil. Müşteri sayıları arttıkça, sorunlar arttı ve sorun çözümlerinin müşteriye dönüşü uzadı.

    Normal hosting müşterileri ile sanırım kötü ancak Dedicated ,Colocation müşterileri ile iyi olduklarını biliyorum,

    1 adet sunucumuz vardı , bu hafta ikincisini açıyoruz inşallah tavsiye ederim...