Konu
NiobeWeb hakkında yardım...
16-07-2006, 03:39:25
#5
kjunsal
diyorsun ama zamanında iyidiler..
bende de bayilik paketi vardı ama son 5 ayda felç olmuştu..
şu aralar düzelmeye ihtiyaçları var..