Misafir adlı üyeden alıntı:
Kötü degil ama eskisi kadar iyi degil. Müşteri sayıları arttıkça, sorunlar arttı ve sorun çözümlerinin müşteriye dönüşü uzadı.
Normal hosting müşterileri ile sanırım kötü ancak Dedicated ,Colocation müşterileri ile iyi olduklarını biliyorum,
1 adet sunucumuz vardı , bu hafta ikincisini açıyoruz inşallah tavsiye ederim...