• 24-01-2008, 14:00:29
    #1
    Bir müşterimin sitesi mynet hosting içinde. Bunun tasarımıyla uğraşırken php desteği olmadığını farkettik. Sonuçta form işlemleri yapılıyor. Bunu 3 günde da açtırmayı başardık. Fakat sipariş formları gitmiyordu. Başka sunucu da ise anında gidiyor.

    Müşteri hizmetlerini aradım. Sorunu anlattım. Bana şunu sordu:
    Yaptığınız tasarım windows mu linux mu ?

    Bu ne demek şimdi ? Linux tasarımnasıl yapılıyor mesela ?

    Bilgisi olan varsa yazsın...İlk defa böyle bir soru ile karşılaştım.
  • 24-01-2008, 14:08:48
    #2
    Koskoca mynet bişey bilmiyormu sana soru sormuş versene cevaplarını

    Deseydin tasarımı mac üzerinde yaptım
  • 24-01-2008, 14:18:27
    #3
    Ben aslında tasarımı kağıtta yaptım diyecektim
  • 24-01-2008, 14:41:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    zuahahah kağıtta he

    taratıp göstercemdeseydin
  • 24-01-2008, 14:57:57
    #5
    İşin şakası bir yana acaba biz tasarımcı olarak bilgimizmiyok ?
    Yoksa mynet çok profesyonel yaklaşımlara mı sahiip?
  • 24-01-2008, 15:03:36
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin şakası bir yana acaba biz tasarımcı olarak bilgimizmiyok ?
    Yoksa mynet çok profesyonel yaklaşımlara mı sahiip?
    yuh bilmiyor musun sen tasarımlar linuxla yapılıyor yuh be
    bak koskoca mynet elemanı bile biliyor bi sen bilmiyorsun
  • 24-01-2008, 15:03:40
    #7
    kodlama diyeceğine tasarım demiş olamaz mı acaba ?
  • 24-01-2008, 15:10:23
    #8
    f!r4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kodlama diyeceğine tasarım demiş olamaz mı acaba ?
    fark etmez ki kodlama nın windows u linux mu oluyor php de mesela?
  • 24-01-2008, 15:14:22
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    f!r4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kodlama diyeceğine tasarım demiş olamaz mı acaba ?
    Öyle olsa bile; Linux veya Windows kodlama diye birşey de yok

    Böyla adamlari neden işe alirlar yahu...