Bir müşterimin sitesi mynet hosting içinde. Bunun tasarımıyla uğraşırken php desteği olmadığını farkettik. Sonuçta form işlemleri yapılıyor. Bunu 3 günde da açtırmayı başardık. Fakat sipariş formları gitmiyordu. Başka sunucu da ise anında gidiyor.
Müşteri hizmetlerini aradım. Sorunu anlattım. Bana şunu sordu: Yaptığınız tasarım windows mu linux mu ?
Bu ne demek şimdi ? Linux tasarımnasıl yapılıyor mesela ?
Bilgisi olan varsa yazsın...İlk defa böyle bir soru ile karşılaştım.