f!r4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kodlama diyeceğine tasarım demiş olamaz mı acaba ?
Öyle olsa bile; Linux veya Windows kodlama diye birşey de yok

Böyla adamlari neden işe alirlar yahu...