Bir müşterimin sitesi mynet hosting içinde. Bunun tasarımıyla uğraşırken php desteği olmadığını farkettik. Sonuçta form işlemleri yapılıyor. Bunu 3 günde da açtırmayı başardık. Fakat sipariş formları gitmiyordu. Başka sunucu da ise anında gidiyor.

Müşteri hizmetlerini aradım. Sorunu anlattım. Bana şunu sordu:
Yaptığınız tasarım windows mu linux mu ?

Bu ne demek şimdi ? Linux tasarımnasıl yapılıyor mesela ?

Bilgisi olan varsa yazsın...İlk defa böyle bir soru ile karşılaştım.