Bir müşterimin sitesi
mynet hosting içinde. Bunun tasarımıyla uğraşırken php desteği olmadığını farkettik. Sonuçta form işlemleri yapılıyor. Bunu 3 günde da açtırmayı başardık.
Fakat sipariş formları gitmiyordu. Başka sunucu da ise anında gidiyor. Müşteri hizmetlerini aradım. Sorunu anlattım. Bana şunu sordu: Yaptığınız tasarım windows mu linux mu ?

Bu ne demek şimdi ? Linux tasarımnasıl yapılıyor mesela ?
Bilgisi olan varsa yazsın...İlk defa böyle bir soru ile karşılaştım.