• 24-01-2008, 18:05:18
    #10
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aslında tasarımı kağıtta yaptım diyecektim
    Yuh diyorum bu kadar olur kağıt he

    Birdaha hacklenir bu takımla.
  • 24-01-2008, 18:08:58
    #11
    Misafir
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fark etmez ki kodlama nın windows u linux mu oluyor php de mesela?
    hernekadar windows php yi desteklesede bazı fonksiyonları çalıştırmayabilir ve linux kadar performans alınamaz

    ve her hosting şirketi windows sunucularına php modülüde kurmayabilir.

    Yani eğer mynet php yi sadece linux sunucularına modüle ettiyse windowsta sadece asp ve asp.net barındırıyorsa olağan
  • 24-01-2008, 18:15:50
    #12
    adamın demek istediğini anlamışsınız işte ne dalga geçiyorsunuz
  • 24-01-2008, 19:01:42
    #13
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hernekadar windows php yi desteklesede bazı fonksiyonları çalıştırmayabilir ve linux kadar performans alınamaz

    ve her hosting şirketi windows sunucularına php modülüde kurmayabilir.

    Yani eğer mynet php yi sadece linux sunucularına modüle ettiyse windowsta sadece asp ve asp.net barındırıyorsa olağan
    Bu konuda haklısın. Ama o zaman sana şunu sorayım asp linux damı kodlanır veyaphp windows ortamında mı kodlanır.
    Çalıştırılması farklı bir durum.

    Ben php asp desteği açık bir durumda iken bu konuşmayı yaptım zaten.

    php de form gönderme fonksiyonu en basit işlemlerden... veri yazdırma gibi bir durumda senin dediğin olabilir sanırım ama bunda olmaması lazım gibi geliyor. Yarın cevap verecekler bekliyoruz