****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hernekadar windows php yi desteklesede bazı fonksiyonları çalıştırmayabilir ve linux kadar performans alınamaz

ve her hosting şirketi windows sunucularına php modülüde kurmayabilir.

Yani eğer mynet php yi sadece linux sunucularına modüle ettiyse windowsta sadece asp ve asp.net barındırıyorsa olağan
Bu konuda haklısın. Ama o zaman sana şunu sorayım asp linux damı kodlanır veyaphp windows ortamında mı kodlanır.
Çalıştırılması farklı bir durum.

Ben php asp desteği açık bir durumda iken bu konuşmayı yaptım zaten.

php de form gönderme fonksiyonu en basit işlemlerden... veri yazdırma gibi bir durumda senin dediğin olabilir sanırım ama bunda olmaması lazım gibi geliyor. Yarın cevap verecekler bekliyoruz