fark etmez ki kodlama nın windows u linux mu oluyor php de mesela?
hernekadar windows php yi desteklesede bazı fonksiyonları çalıştırmayabilir ve linux kadar performans alınamaz
ve her hosting şirketi windows sunucularına php modülüde kurmayabilir.
Yani eğer mynet php yi sadece linux sunucularına modüle ettiyse windowsta sadece asp ve asp.net barındırıyorsa olağan